Я зберегти ментальне здоров'я.Техніки самодопомоги


 Ментальне здоров’я- це важливо. Воно є невід’ємною частиною фізичного здоров’я і загалом  щасливого життя. Стан ментального здоров’я залежить від багатьох чинників. Сьогодні на стан ментального здоров’я кожного українця впливає війна в країні. Як зрозуміти, що з власним ментальним здоров’ям не все в порядку, як собі допомогти, що для цього необхідно робити– відповіді на ці та інші питання можна було отримати на заході «Як зберегти ментальне здоров’я. Техніки самодопомоги», який відбувся в нашій бібліотеці за підпримки ГО «Інноваційна течія». Техніки самодопомоги – це техніки, які допоможуть повернути себе в норму. Це прості вправи, які можна зробити будь-де і будь-коли. 

Психологиня  Верешко Софія застосувала ресурсну вправу «Радощі внутрішньої дитини» з Ізраїльської моделі подолання стресу BASIC Ph. Психологиня наголосила, що кожен має дбати про своє ментальне здоров’я аби активно жити, реалізувати свої здібності, працювати, піклуватися про інших, пам’ятаючи й про себе.



Коментарі