Бути здоровим – модно.


   Здоров'я – найбільша цінність, говорить народна мудрість. Це тому, що тільки за наявності здоров’я в людини є сили та наснага для справ, спілкування, творчості. Щоб не хворіти, треба підтримувати своє здоров'я. Для цього потрібно небагато: харчуватися корисно, робити фізичні вправи, бувати на свіжому повітрі, а також позитивно ставитися до життя.

   Цій актуальній темі і була присвячена програма «Бути здоровим – модно» , яку провели наші бібліотекарі в рамках «Мистецьких вихідних» 21червня. Інформація про здоровий спосіб життя, виявила не аби яку цікавість у дітей, а конкурси та вікторини на тему здоров’я дали розуміння, чому здоровим бути модно. Весела зарядка та рухливі ігри , не аби як розважили дітей та створили веселий настрій. Майстер-клас «Фігурки-розмалюйки» додав позитиву, як і призи від наших постійних спонсорів ТМ «Ласунка» та мережа магазинів «Я – господиня». 
     І варто завжди пам’ятати, що здоров'я треба берегти, бо за гроші його не купиш.















Коментарі