"Подорож до міста Здоров'янська"


«Доброго здоров’я»  –  саме цим привітанням зустріли сьогодні бібліотекарі вихованців ДНЗ №23 в нашій бібліотеці. «Подорож  до міста Здоров’янська»,таку назву мала година здоров’я, яку ми провели для наймолодших читачів. Захід був присвячений  Всесвітньому Дню здоров’я, який щорічно відзначають 7 квітня.  Головною метою цього заходу було допомогти усвідомити дітям, що здоров'я –  це великий дар. Тому дуже важливо було донести до дітей, що здоров’я потрібно берегти і робити все можливе для його зміцнення, «наше здоров’я –  в наших руках»!


Діти з задоволенням провели час в товаристві книг та журналів, познайомились з бібліотекою та були у захваті від лялькових героїв нашого театру.














Режим дня, здорова їжа, фізичні вправи та хороший настрій – це головні складові гарного здоров’я, анімаційний фільм на цю тему діти дивились з захопленням.





Виставка «Корисні поради для гарного здоров’я» допомогла дітям дізнатись багато цікавого.


 









Коментарі