Вмілий - бо лікар один від людей багатьох є вартіший...


Важко уявити наше життя без медицини. І немає у світі більш відповідальної професії, ніж лікар, який рятує життя, а тому – заслуговує на повагу та пошану не тільки у своє професійне свято! Професія медика дуже важлива та необхідна, на вас лежить велика відповідальність за здоров’я людей. Ви супроводжуєте кожного з нас від самого народження, піклуєтесь про наше здоров`я впродовж усього життя, даруєте надію на одужання. Ваша професія сповнена благородної місії – служіння в ім’я здоров’я та майбутнього нашого народу.

День медичного працівника традиційно відзначається в нашій країні, як свято людей, що присвятили себе благородній справі збереження життя та здоров’я співгромадян. Це професійне свято працівників галузі охорони здоров’я України. Відзначається щороку третьої неділі червня. Цей рік,цей день мають особливе значення ,тому що медичні працівники на даний момент стоять на передовій в боротьбі з COVID-19. Кожен п’ятий захворюваний на коронавірус – це є медики. Кожного дня вони рятують тисячі людських життів,дають надію або просто допомагають добрим словом. Але найголовніше для нас, тим кому вони допомагають, пам’ятати про їхні добрі справи і не забувати хоча б раз на рік говорити їм слова вдячності.

Від щирого серця вітаємо усіх, хто стоїть на варті охорони здоров’я, з професійним святом – Днем медичного працівника! Бажаємо вам міцного здоров’я, миру, творчих здобутків, невичерпної енергії! Нехай радість життя, яку ви даруєте людям, повертається родинним затишком, щастям та благополуччям до ваших домівок!

Коментарі